آموزش

10فاکتور مورد نیاز اعتماد به آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ

اصطلاح ” آژانس دیجیتال مارکتینگ” دیگر یک عبارت جدید نیست. استراتژی های بازاریابی می تواند باعث ایجاد یا شکست شرکت ها شود. بنابراین، استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یک سرمایه گذاری عاقلانه برای کسب و کار شما است.

دیجیتال مارکتینگ
آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آژانس بازاریابی دیجیتال یک آژانس بازاریابی است که بر چشم انداز در حال تغییر عصر دیجیتال تمرکز دارد. آژانس‌های بازاریابی دیجیتال، برخلاف سایر گروه‌های بازاریابی، عمدتاً بر روی استفاده از فناوری‌های جدید و تکنیک‌های مدرن برای تقویت شهرت و فروش مشتریان خود تمرکز می‌کنند. آژانس های بازاریابی دیجیتال متشکل از چندین نفر متخصص در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ هستند. آنها در کنار هم قادر به ارائه خدمات جامعی هستند که باعث افزایش درآمد و نرخ تبدیل برای مشتریان خود می شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد؟

در یک مفهوم گسترده، آژانس های بازاریابی دیجیتال دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که آژانس های بازاریابی سنتی انجام می دهند. آنها برای توسعه برند و افزایش فروش شما کار می کنند. وجه تمایز کاری که در آژانس های بازاریابی دیجیتال وجود دارد، در نحوه و روش کار آنها بر روی برند و استراتژی بازاریابی شما است. آژانس‌های بازاریابی دیجیتال کارهای هدفمند و متمرکزی را انجام می‌دهند که آژانس‌های سنتی قادر به ارائه آن نیستند. آنها تصمیمات مبتنی بر داده را می گیرند که بر طراحی وب، استراتژی تبلیغات و بهینه سازی موتور جستجوی آنها تأثیر می گذارد.

فاکتور اصلی در انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ خود

از آنجایی که شرکت دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارد، جستجوی مناسب برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما می تواند دشوار باشد. بنابراین، در اینجا به چند فاکتور برتر اشاره می کنیم. ما باید هنگام انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ عالی در نظر داشته باشیم.

اما قبل از آن، باید بدانیم دیجیتال مارکتینگ چیست. بیایید با یک مرور مختصر در اینجا شروع کنیم.

چرا یک آژانس دیجیتال مارکتینگ استخدام کنیم؟

بیش از هر زمان دیگری، فناوری در زندگی ما ادغام شده است. زندگی بدون گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها، تبلت ها و دستگاه های هوش مصنوعی مکالمه ای (الکسا و گوگل هوم) ناقص است. به نظر می رسد که تقریباً همه آنلاین هستند. بنابراین، برای کسب‌وکارها آنلاین بودن با تعداد زیادی از افراد که به موارد آنلاین دسترسی دارند، ضروری است. روشی که ما خریدهای آنلاین انجام می‌دهیم، همچنان که حضور آنلاین ما در حال رشد است، به تکامل خود ادامه خواهد داد.

به طور مشابه، بازاریابی دیجیتال مهم است زیرا مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری آنلاین هستند. و برای دستیابی به آنها، بازاریابی دیجیتال مناسب ترین راه است زیرا بازاریابی سنتی دیگر نمی تواند مانند بازاریابی دیجیتال به مردم دسترسی پیدا کند.

عواملی که در انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ باید در نظر گرفت

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شرکت های بازاریابی زیادی وجود دارند، اما راهی برای یافتن بهترین آنها وجود دارد. بنابراین، در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید:

1. سوابق اجرایی آژانس دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنید

هر آژانس دیجیتال مارکتینگی در سوابق اجرایی خود دارای نمونه کار و رزومه است که میتوانید با ارزیابی آن ها اطمینان حاصل فرمایید که شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر چه پیشینه ای نیز به همراه دارد .

یکی از نقاطی  که متمایر می کند شرکت های برتر این حوزه را، ارائه نتایج و فعالیت های صورت گرفته است که در طول پروژه های انجام شده می باشد.

2. تیم فنی متخصص و با تجربه

این یکی از مهم ترین آیتم های انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می باشد و اگر بتوانید به شناسنامه مجازی کارمندان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ دسترسی داشته باشید قطعا اطلاعات خوب و کاربردی می تواند در اختیار تان قرار دهد .

تیم های که متفاوت فکر می کنند به رشد کسب و کار شما می توانند کمک کنند؛ استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مدرن نیازمند نوآوری در تفکر و نحوه اجرایی کردن راهبرد آن در کسب و کار تان می باشد. پس باید بدانید که شرکت های حرفه ای همیشه به شما پیشنهادات و ایده های نو و خاص ارائه می دهند و در عین حال می توانند آنها را اجرایی کنند. پس سعی کنید که با آزانس تبلیغات دیجیتالی کار کنید که همراه خود یک تیم خلاق و نو آور دارد.

3. ارتباط با مشتریان

قطعا ارتباط موثر و خوب یکی از مهم ترین بخش های ایجاد هر رابطه ای است و شرکتی که در سریع ترین زمان، پاسخگوی شما و نیازتان باشد و به بهترین شکل شما را در مسیر پیشرفت یاری کند، یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت بازاریابی است.

4. دانش و فناوری روز آژانس های دیجیتال مارکتینگ

یکی از آیتم های بسیار مهم که کسب و کار ها به آن توجه چندانی ندارند، پایگاه دانش کامل متناسب با مطالب روز است. چرا این موضوع باعث میشود از هزینه های بسیاری که به نتیجه ختم نمی شود جلوگیری کرده و با تیمی همکاری داشته باشید که راهبرد های خود را متناسب با آخرین بروزرسانی های الگورتمی بچینند. باید بدانید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هر چقدر هم خوب کار کند اما اگر نتواند با مباحث و تکنیک های روز پیش برود و از تغییر بترسد نمی تواند نتیجه ای را شکل دهند.

5. گستردگی و کیفیت خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ

قطعا یکی از رکن های موفقیت هر استراتژی بازاریابی، یکپارچگی آن است، به همین خاطر اگر با آژانس های همکاری کنید که محدودیت هایشان اجازه ندهد که این یکپارچگی و نظم را در میان کمپین ها و استراتژی های خود اجرا کنند، به مشکل اساسی بر میخورید؛ چرا که هر چقدر خدمات مورد نیاز تان را به آژانس های کم تری بدهید بسیار راحت تر خواهید بود. درنتیجه با شرکتی همکاری کنید که بر همه امور تسلط داشته باشد، و به خوبی اجرا کند. البته این موضوع حائز اهمیت است که بدانیم شرکت هایی که به صورت تخصصی در یک حوزه خاص مانند طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری ( ui . ux ) فعالیت می کنند می توانند قابل اعتماد باشند.

6. هزینه ها

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که هزینه آن جایی می تواند بسیار با اهمیت باشد که بتوان تناسب مناسبی در میان هزینه ها و خدمات دریافت شده برقرار کرد؛ به هر حال هزینه های بسیار پایینی که بعضی از شرکت ها درخواست می کنند به معنای پایین آوردن کیفیت از کار است؛ به هر حال قبل از عقد قرارداد تناسب معقولی بین هزینه و خدمات برقرار کنید. پس همکاری با شرکت های که که هزینه کم تری را میخواهند هنر نیست، باید بتوانید با آژانس هایی همکاری کنید که بسته به خدمات ارائه شده، هزینه دریافت می کنند

7. سئو و یا بهینه سازی موتور های جستجو

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین خدمات هر آژانس دیجیتال مارکتینگ اشاره کنیم، قعطا پای سئو در میان است؛ چرا که سئو می تواند یکی از قدرت مند ترین بازوی یک شرکت دیجیتال مارکتر باشد؛ خیلی مهم است که بدانید وقتی کاربری محصولی را که نیاز دارد جستجو می کند، چه قدر می تواند این موضوع برای شما سود آور باشد که سایت شما در میان سایت های اول گوگل قرار بگیرید شانس شما بیشتر است

8.با مشتریان دیگر صحبت کنید

این می تواند یکی از گام های عاقلانه باشد اگر با مشتریانی که آژانس ها به آنها خدمات ارائه می دهند در تماس باشید. به این ترتیب، شما به عمق این تحقیق می روید.

برخی از شرکت ها نیز لیست مشتریان خود را به عنوان اثبات اجتماعی در سایت نمایش می دهند. در حالی که برخی ازآژانس های دیجیتال مارکتینگ گواهی‌های مشتریان خوشحال خود را به نمایش می‌گذارند.

شما نمی توانید هیچ شرکتی را بر اساس استدلال های تبلیغاتی و فروش آژانس های خود استخدام کنید. بنابراین فرصت تماس با این مشتریان را بگیرید و در مورد عملکرد آژانس ها سؤال بپرسید. به طور خلاصه، در هر کاری قدم بردارید که می تواند به تحقیقات شما کمک کند.

9. از شرکت مورد نظر در خواست رزومه کنید

این یکی از بهترین گام ها برای شناخت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است؛ چرا که می توانید به کمک آن اطلاعاتی از قبیل معرفی کامل شرکت، دستاورد ها و افتخارت، سوابق اجرایی و معرفی مشتریان و از همه مهم تر ادعا هایی بازگو شده توسط آن شرکت را در اختیار داشته باشید.

10. از شرکت مورد نظر در خواست پروپوزال کنید

یکی از راهکار هایی که میتواند چاره ی کار شما باشد و تا بتوانید جستجو هایتان را سریع تر به نتیجه برسانید، درخواست پروپوزال است و با بررسی موارد قابل اجرا توسط این شرکت ها، با آنهایی که به نظر تان می توانند نیاز های شما را بر طرف کنند وارد مذاکره شوید. علاوه بر این مورد مشاوره های رایگانی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در اختیار تان قرار میدهد می تواند معیار خوبی برای سنجش و تشخیص باشد.

در نتیجه

در نهایت، هنگام انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتال، عاقلانه عمل کنید! دیجیتال مارکتینگ بهترین راه برای ارتباط با مخاطب هدف در مدت زمان کوتاه است. ما معتقدیم عوامل فوق برای انتخاب آژانس بازاریابی ضروری هستند.شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند با تلاش متخصصان این مجموعه توانسته است تمامی این فاکتور هارا اجرا کند

آژانس دیجیتال مارتینگ فیبی لند چیست و چه خدماتی را ارائه میدهد ؟

0 نظر در “10فاکتور مورد نیاز اعتماد به آژانس دیجیتال مارکتینگ

  1. پدرام گفت:

    سلام. فاکتورهای زیادی میشه برای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب در نظر گرفت ولی به نظر من توجه به وب سایت یک آژانس اولین و مهم‌ترین فاکتور می‌تونه باشه. چون اگه تونسته باشه خلاقیت و زیبایی رو با دیجیتال تویه وب سایت خودش ترکیب کرده باشه اون موقع میشه گفت که کارشو بلده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *