آموزش

سفارش طراحی سایت با وردپرس-کیفیت را از ما بخواهید

اگر برای کسب و کارتان به یک سایت نیاز دارید ما طراحی سایت با وردپرس را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مقاله بیشتر با این نوع طراحی سایت اشنا میشوید

وردپرس چیست؟

اگر به دنبال راهی برای راه‌اندازی یک وب‌سایت با دیزاین عالی هستید، حتماً باید وردپرس را بررسی کنید. این یک ابزار عالی است که به لطف ماهیت رایگان و منبع باز آن محبوبیت زیادی به دست آورده است. از آنجایی که به زبان PHP نوشته شده است، استفاده از آن آسان است و یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای طراحی وب سایت است. در واقع، خواهید دید که طراحی وب سایت با وردپرس در سراسر جهان بسیار محبوب است. بنابراین اگر به دنبال یک راه کاربر پسند و ارزان برای راه اندازی سایت خود هستید، وردپرس قطعا ارزش بررسی را دارد.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از روش های پرکاربرد و محبوب برای ساخت وب سایت های حرفه ای است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وب سایت خود را بسازند و مدیریت کنند. استفاده از وردپرس، طراحی و ساخت وب سایت را بسیار ساده و کارآمد می کند. با اینکه وردپرس در ابتدا برای بلاگ نویسی طراحی شده بود، اما امروزه این ابزار محبوب در طراحی انواع وب سایت ها مانند سایت های شرکتی، خبری، فروشگاهی، آموزشی و … استفاده می شود.

انواع سایت با وردپرس؟

در اینجا فقط چند نمونه از انواع طراحی سایت با وردپرس را می بینید:

  1.  وب‌سایت شخصی
  2.  فروشگاه آنلاین
  3. سایت شرکت‌ها و معرفی کسب و کار
  4. سایت آموزش آنلاین
  5.  وبلاگ شخصی
  6. سایت خبری
  7. سایت برای یک رویداد و فروش بلیت
  8. سایت انجمن
  9. وب‌سایت‌های کاریابی
  10. سایت نمونه کار و رزومه
  11.  سایت پادکست

امنیت وردپرس

وردپرس یک پلت فرم فوق العاده امن است، اما همیشه ایده خوبی است که با نصب آخرین نسخه آن را به روز نگه دارید. تیم وردپرس دائماً در حال کار بر روی ایمن‌تر کردن نرم‌افزار خود هستند و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای رفع هر گونه آسیب‌پذیری که در فایل‌های اصلی خود پیدا می‌کنند منتشر می‌کنند. بنابراین، هر زمان که یک آپدیت جدید وردپرس در دسترس است، مطمئن شوید که آن را در اسرع وقت نصب کنید تا سایت خود را ایمن و مطمئن نگه دارید.

اما با وجود اینکه وردپرس به طور کلی ایمن است، همچنان ممکن است مانند هر پلتفرم دیگری به خطر بیفتد. به همین دلیل مهم است که اقدامات امنیتی بیشتری انجام دهید، مانند استفاده از یک میزبان امن، ایجاد یک رمز عبور قوی، و محافظت از صفحه ورود خود. با انجام این کارها، به سایت خود یک لایه حفاظتی اضافی می دهید و آن را حتی بیشتر از آنچه که هست، ایمن می کنید.

طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

سادگی و راحتی در استفاده

یکی از دلایلی که وردپرس تبدیل به گزینه ای برای طراحان وب شده است، ویژگی های کاربر پسند آن است. برخلاف سایر پلتفرم‌ها مانند جوملا و دروپال، طراحی سایت با وردپرس ایجاد یک وب‌سایت را بدون نیاز به متخصص بودن در فناوری‌های پیچیده مانند PHP، HTML و CSS آسان می‌کند. حتی اگر تجربه برنامه نویسی ندارید، باز هم می توانید از وردپرس برای ایجاد یک وب سایت زیبا و کاربردی استفاده کنید.

با استفاده از طراحی سایت با وردپرس، شما این امکان را دارید که از بین قالب های بسیار متنوع و آماده برای وب سایت خود انتخاب کنید. اما اگر به دنبال طراحی سفارشی هستید یا به ویژگی‌های خاصی نیاز دارید، همیشه می‌توانید از یک متخصص در این زمینه برای انجام کار کمک بگیرید.

این ویژگی در زمان بسیار صرفه جویی می کند، زیرا به این معنی است که شما مجبور نیستید ساعت ها را صرف طراحی وب سایت کنید و به جای آن می توانید بر جنبه های دیگر کسب و کار خود تمرکز کنید. بنابراین اگر به دنبال راهی آسان و بدون دردسر برای ایجاد یک وب سایت هستید، وردپرس قطعا ارزش دارد

همه گیر بودن آن

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب است و دلیل خوبی هم دارد! مدیریت محتوا در وب سایت وردپرسی فوق العاده آسان است و کاربران می توانند به راحتی محتوای خود را ویرایش کنند، تغییراتی ایجاد کنند و کارهای دیگر را بدون نیاز به جادوگر فناوری انجام دهند. به همین دلیل برنامه نویسان در سراسر جهان از جمله ایران تمایل دارند از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنند.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو(SEO)

با طراحی سایت با وردپرس ، برای به دست آوردن نتایج عالی، نیازی نیست که متخصص سئو باشید. این پلتفرم ذاتاً سئو دوستانه است، به این معنی که سایت شما احتمالاً در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی دارد. و با کمک افزونه هایی مانند Yoast SEO یا Rank Math می توانید بازی SEO خود را به سطح بالاتری ببرید و حتی نتایج بهتری بگیرید. بنابراین اگر به دنبال پلتفرمی هستید که سئو و بهینه‌سازی سایت را آسان کند، قطعاً وردپرس راهی برای رفتن است!

منبع باز

وردپرس یک نرم‌افزار متن‌باز قدرتمند است که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال ایجاد یک وب‌سایت منحصر به فرد و شخصی هستند.

وردپرس با به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای مکرر خود به تکامل و سازگاری با نیازهای در حال تغییر کاربران خود ادامه می‌دهد. یکی از مزایای کلیدی استفاده از وردپرس، رابط کاربر پسند آن است که حتی به کسانی که تخصص فنی محدودی دارند، اجازه می دهد تا یک وب سایت حرفه ای طراحی و توسعه دهند.

چه به دنبال ایجاد یک وبلاگ شخصی، یک فروشگاه آنلاین یا یک وب سایت شرکتی باشید، طراحی سایت با وردپرس انعطاف پذیری و تطبیق پذیری را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهد. پس چرا از این پلتفرم قدرتمند استفاده نکنید و از همین امروز شروع به ساخت وب سایت رویایی خود نکنید

وردپرس

دلیل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس

سادگی

طراحی سایت با وردپرس به دلیل سادگی خود شهرت دارد و آن را به گزینه ای ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند بدون نیاز به دانش فنی یا آموزش گسترده وب سایتی ایجاد کنند. در حالی که نصب و راه اندازی اولیه ممکن است به کمی تخصص فنی نیاز داشته باشد، پس از نصب نرم افزار، متوجه خواهید شد که فوق العاده کاربر پسند و شهودی است.

با یک رابط کاربری گرافیکی ساده، می توانید به راحتی وب سایت خود را مطابق با نیازها و ترجیحات خاص خود سفارشی کنید. چه یک توسعه دهنده وب با تجربه باشید و چه یک تازه کار، وردپرس یک پلت فرم ساده و در دسترس برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای ارائه می دهد.

انعطاف پذیری

وردپرس یک پلت فرم همه کاره است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را که تصور کنید ایجاد کنید. چه به دنبال ایجاد یک وبلاگ شخصی، یک فروشگاه آنلاین یا یک وب سایت شرکتی باشید، وردپرس گزینه های انعطاف پذیری و سفارشی سازی را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهد. با رابط بصری آن، می توانید به راحتی صفحات وب سایت را ویرایش کنید و طیف گسترده ای از محتوا، از جمله تصاویر، فیلم ها و فرم ها را منتشر کنید.

اهداف شما هر چه که باشد، وردپرس یک پلتفرم کاربرپسند و در دسترس برای دستیابی به آنها فراهم می کند. و با ظهور فناوری تلفن همراه، وردپرس برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر کاربران خود سازگار شده است و راه هایی برای تبدیل وب سایت ها و موتورهای جستجو به برنامه های کاربردی تلفن همراه ارائه می دهد.

آپدیت سریع با یک کلیک

شما می‌توایند خیلی سریع و با یک کلیک وردپرس را آپدیت کنید و خیالتان راحت باشد که کسب و کارتان را با یک سیستم مدیریت محتوای به روز اداره می‌کنید.

ریسپانسیو بودن

وردپرس طرح‌ها و تم‌های واکنش‌گرای وب‌سایت را در پلتفرم خود تعبیه کرده‌ است و با انتخاب آن‌ها روی هر دستگاهی سایت شما درست و کامل نشان داده می‌شود.

طرح‌های زیاد وبسایت

وردپرس کلی تم وبسایت دارد که قابلی‌ های متفاوتی را برای سایت شما فراهم می‌کند؛ شما می‌توانید بر اساس موضوع ساتتان تم متناسب را انتخاب کنید.

فیبی لند بهترین در طراحی سایت با وردپرس

در عصر حاضر اعتبار یعنی وقتی که کسب و کار و نام شما و برندتان را در گوگل سرچ کنند دارای یک شناسنامه معتبر در بستر گوگل باشید و تمامی خدمات و محصول خود را بتوانید از طریق دنیای اینترنت به مردم نشان دهید، به این منظور ما برای توسعه کسب و کار شما با استفاده از تمام ابزار های ممکن و اصول و ضوابط کار، به شما کمک میکنیم تا بیشترین فروش را در زمینه کاری خود داشته باشید و یا خدمات گسترده تری ارائه دهید .

پس اگر زمان کافی برای مدیریت فروش خود ندارید و یا کسب کارتان را هنوز با شیوه های سنتی پیش میبرید و و خدمات خود را به شیوه سنتی عرضه میکنید  ، تیم طراحی سایت فیبی لند با بهترین استراتژی ، هزینه و بهترین کیفیت این کار را برای شما انجام خواهند داد و برای شما یک شناسنامه و وبسایت معتبر راه اندازی میکنیم .

  • checkنقشه وبسایت
  • checkسرعت بالا
  • checkانتخاب بهترین جلوه های بصری
  • check3 ماه پشتیبانی رایگان

شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر نمونه کار های شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند را ببینید

شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند چیست و چه خدماتی را ارائه میدهد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *