آموزش

سفارش طراحی سایت با کدنویسی – کیفیت را از ما بخواهید

امروزه داشتن یک وبسایت یکی از مولفه های اصلی کسب و کار است حال این سایت ها به دو نوع ساخته میشوند 1طراحی سایت با کدنویسی 2طراحی سایت با وردپرس ما در این مقاله بیشتر در مورد طراحی سایت با کدنویسی توضیح میدهیم اگر میخواهید در مورد طراحی سایت با ورد پرس هم بدانید به مقاله زیر مراجعه کنید

کد نویسی چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدنویسی واقعا چیست؟ خوب، به زبان ساده، این فرآیند استفاده از زبان های برنامه نویسی برای دادن مجموعه ای از دستورالعمل ها (یا کدها) به رایانه است. درست همانطور که ما انسان ها با استفاده از زبان های مختلف مانند انگلیسی، فارسی یا آلمانی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم، رایانه ها نیز برای درک دستورات ما به زبان خود نیاز دارند – و آن زبان کد است.

کدنویسی برای طراحی وب سایت چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت با کدنویسی می تواند مزایای زیادی برای مشاغل داشته باشد. همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، وب سایت ها با استفاده از زبان کدهایی ساخته می شوند که عناصر هر صفحه وب را تعریف می کنند. اگر یک طراح وب سایت تسلط خوبی به زبان های برنامه نویسی داشته باشد، می تواند یک وب سایت سفارشی و منحصر به فرد ایجاد کند که از همه متمایز باشد – و این دقیقاً همان چیزی است که مشاغل دنبال آن هستند.

با استفاده ازطراحی سایت با کدنویسی می توان یک وب سایت را متناسب با نیازها و نیازهای خاص طراحی کرد و امکانات برای طراحی خلاقانه بی پایان است. این می تواند منجر به افزایش تعامل کاربر، بهبود عملکرد وب سایت و در نهایت نتایج کسب و کار بهتر شود.

مزایا و معایب طراحی سایت با کدنویسی

  • رایگان است.
  • درطراحی سایت با کدنویسی امینت بیشتری نسبت به نوع دیگر دارد.
  • توانایی شما در دستکاری ظاهر سایت بسیار زیاد است.
  • درطراحی سایت با کدنویسی میتوانید در موضوعات زیادی فعالیت داشته باشید.

لیست زیر شامل معایب این گونه سایت ها میباشد:

  • در طراحی سایت با کدنویسی نیاز به تجربه بالایی برای ساخت یک سایت دارید.
  • آموزش های کدنویس پیچده و زمانبر هستند.
  • بازار کار آن زیاد نیست و متوسط رو به پایین است.
  • طراحی سایت با کدنویسی بسیار وقتگیر است.

طراحی سایت با کدنویسی با چه کدهایی صورت می گیرد؟

HTML CSS

HTML و CSS مدت زیادی است که وجود داشته اند و از قدیمی ترین طراحی های وب سایت محسوب می شوند. خوشبختانه، قالب‌های وب‌سایتی متعددی به صورت آنلاین موجود است که می‌توان به صورت رایگان به آنها دسترسی داشت. از این قالب ها می توان برای ایجاد و طراحی وب سایتی که نیازهای خاص شما را برآورده می کند استفاده کرد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که HTML و CSS به دانش کدنویسی نیاز دارند زیرا باید محتوا و طرح‌بندی را با استفاده از زبان ویرایش کنید. در حالی که گزینه های Backend وجود دارند، ممکن است انعطاف پذیری کافی را ارائه ندهند و به تجربه کدنویسی نیاز دارند.

برای کسانی که علاقه مند به یادگیری در مورد توسعه وب هستند، به شدت توصیه می شود که با HTML (زبان نشانه گذاری فرامتن) و CSS (Cascading Style Sheets) شروع کنند. توجه به این نکته ضروری است که این زبان ها با وجود تصور غلط رایج، زبان برنامه نویسی نیستند. بلکه زبان های نشانه گذاری هستند که به ترتیب برای تولید اسناد الکترونیکی (یا صفحات) و طراحی وب سایت ها استفاده می شوند.

در مقابل، زبان های برنامه نویسی وب سایت پیچیده تر هستند و می توان آنها را به زبان های توسعه وب Back End و Front End تقسیم کرد. قبل از شروع سفر توسعه وب، داشتن درک روشنی از تفاوت های بین این زبان ها مهم است.

Python

پایتون به دلایل مختلفی توسط بسیاری از توسعه دهندگان وب در نسل حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. شناخت و درک انواع مختلف موافقان و مخالفان موجود در زبان برنامه نویسی قبل از استفاده از آن ضروری است. پایتون مزایای زیادی را به طراحان ارائه می دهد و معروف است که امنیت منطقی حملات را تأمین می کند.

Java

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی کلاسیک است که توسط تایمرهای قدیمی مورد استفاده قرار می گرفته است. این زبان فضای بسیار خوبی برای افزایش ظرافت سایت در اختیار کاربران قرار می دهد. به طور مثال، برخی از سایت های مد و لباس ضمن ارائه محصولات، به خلاقیت مناسب نیز نیاز دارند.

جاوا روشی آسان برای مرتبط سازی عناصر گرافیکی با بهبود ظاهر وب سایت بدون ایجاد مشکل در کیفیت و عملکرد سایت را ارائه می دهد. این امر می تواند کاربران را از وب سایت به سمت رسانه های اجتماعی هدایت کند تا درگیر آنها شوند و در نتیجه تعداد کاربران را افزایش می دهد.

همین الان سایت خود را شروع کنید:طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی – شروع یک موفقیت جدید

PHP

PHP مخفف Hypertext Preprocessor است و یک زبان برنامه نویسی است که برای سمت سرور وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب ساده و پویا استفاده می شود. معمولاً در پلتفرم های محبوبی مانند دروپال، وردپرس، فلیکر و فیس بوک استفاده می شود.


توسعه وب PHP از طریق بسیاری از پسوندهای رایگان و متن باز، از جمله پشتیبانی دات نت، آپاچی و Bzip2 امکان پذیر است. علاوه بر این، PHP دسترسی به پایگاه داده های مختلفی مانند MySQL، Microsoft SQL Server و غیره را فراهم می کند.


یکی از مزایای PHP این است که شباهت هایی با زبان C دارد که به توسعه دهندگان PHP اجازه می دهد تا با نوشتن پلاگین ها (به نام افزونه ها یا پسوندها) در C عملکرد بیشتری به PHP اضافه کنند. علاوه بر این، PHP ادامه Perl را به عنوان حفظ کرده است. همچنین تغییرات نسخه اول و ادغام با HTML، یادگیری آن را برای مبتدیان آسان می کند.

آیا امنیت سایت های کد نویسی شده بالاست؟

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد ترجیح می دهند هزینه طراحی وب سایت را با کدنویسی بپردازند، امنیت بالایی است که این سایت ها نسبت به سایر پلتفرم ها ارائه می دهند. وقتی یک سایت را کدنویسی می‌کنید، می‌توانید امنیت آن را به دلخواه تنظیم کنید، که در نهایت به محافظت از اطلاعات مشتریانتان کمک می‌کند. این ارزش زیادی دارد و می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.


در عصر دیجیتال امروز، امنیت وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. با افزایش تعداد حملات سایبری و نقض داده ها، اطمینان از ایمن بودن وب سایت و محافظت از اطلاعات مشتریان شما بسیار مهم است. با طراحی سایت با کدنویسی ، توانایی اجرای اقدامات امنیتی مختلف مانند رمزگذاری، فایروال ها و سیستم های ورود امن را دارید.


در پایان، امنیت وب سایت یک جنبه حیاتی در طراحی وب سایت است و نباید از آن غافل شد. با طراحی سایت با کدنویسی، این توانایی را دارید که امنیت آن را به دلخواه خود تنظیم کنید که در نهایت به محافظت از اطلاعات مشتریان و جذب مشتریان بیشتر به وب سایت شما کمک می کند.

آیا وردپرس با سایت های کدنویسی شده متفاوت است؟

وردپرس پلت فرم نسبتا آماده ای است که برای مدیریت محتوا به کار می رود. این پلت فرم با استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده است و قالب آماده ای است که شما به سادگی می توانید محتواهای مورد نظر خود را در آن بارگذاری نمایید. د واقع، سایت های وردپرسی مجموعه ای از کدهای آماده هستند که در آنها می توان محتواها را بارگذاری کرد.

 سایت های وردپرسی هرگز نمی توانند انعطاف پذیری سایت هایی را داشته باشند که طراح وب سایت آنها را کد نویسی می کند. به همین دلیل جای تعجب نیست قیمت طراحی سایت با کد نویسی بالاتر است. زیرا این سایت های انعطاف پذیری بیشتری دارند و شما می توانید آنچه را می خواهید در سایت خود اعمال کنید.

فیبی لند پیشرو در طراحی سایت با کدنویسی

در عصر حاضر اعتبار یعنی وقتی که کسب و کار و نام شما و برندتان را در گوگل سرچ کنند دارای یک شناسنامه معتبر در بستر گوگل باشید و تمامی خدمات و محصول خود را بتوانید از طریق دنیای اینترنت به مردم نشان دهید، به این منظور ما برای توسعه کسب و کار شما با استفاده از تمام ابزار های ممکن و اصول و ضوابط کار، به شما کمک میکنیم تا بیشترین فروش را در زمینه کاری خود داشته باشید و یا خدمات گسترده تری ارائه دهید .

پس اگر زمان کافی برای مدیریت فروش خود ندارید و یا کسب کارتان را هنوز با شیوه های سنتی پیش میبرید و و خدمات خود را به شیوه سنتی عرضه میکنید  ، تیم طراحی سایت فیبی لند با بهترین استراتژی ، هزینه و بهترین کیفیت این کار را برای شما انجام خواهند داد و برای شما یک شناسنامه و وبسایت معتبر راه اندازی میکنیم .

  • checkنقشه وبسایت
  • checkسرعت بالا
  • checkانتخاب بهترین جلوه های بصری
  • check3 ماه پشتیبانی رایگان

شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر نمونه کار های شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند را ببینید

شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند چیست و چه خدماتی را ارائه میدهد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *