آموزش

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

امروزه با پیشرفت صنعت فروش داشتن یک سایت فروشگاهی یکی از واجبات برای کسب و کار ها است ما در این نقاله به مزایای طراحی سایت فروشگاهی میپردازیم.

سایت فروشگاهی چیست؟

اگر در مورد تجارت آنلاین آگاه هستید، احتمالاً می دانید که سایت فروشگاهی بستری برای فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت است. با این حال، به‌عنوان ایرانی‌گویان، به لطف دیجی کالا که به مقصد خرید آنلاین بسیاری از ما تبدیل شده، دیدگاه منحصربه‌فردی نسبت به این موضوع داریم.

به جای تمرکز بر روی چیزهایی که قبلاً می دانیم، بیایید تمرکز خود را به جنبه های مهم تر خرید آنلاین، مانند مزایای طراحی سایت فروشگاهی و معایب استفاده از سایت فروشگاهی، انواع مختلف بازارهای آنلاین، و نحوه انتخاب مناسب برای خود معطوف کنیم. نیاز دارد. با کاوش در این موضوعات، می توانیم درک عمیق تری از نحوه کار تجارت آنلاین و نحوه استفاده از آن به نفع خود به دست آوریم.

بیشتر بدانید:طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی – شروع یک موفقیت جدید

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 گسترش بازار

احتمالاً می دانید که همیشه مشتریان بالقوه ای وجود دارند که ممکن است حتی از آنها بی خبر باشید. به همین دلیل است که داشتن یک سایت فروشگاهی درجه یک ضروری است اگر می خواهید به بازارهای جدیدی دست پیدا کنید و به مخاطبانی دست پیدا کنید که هرگز فکر نمی کردید امکان پذیر باشد.

با داشتن یک سایت فروشگاهی با کیفیت، می توانید مشتریانی را از انواع سازمان ها، مؤسسات، انجمن ها و غیره جذب کنید. شگفت‌انگیز است که چند نوع مختلف از افراد و گروه‌ها در آنجا هستند که فقط منتظر کشف برند و محصولات شما هستند! چه در حال فروش لباس، اسباب بازی یا هر چیز دیگری باشید، یک سایت فروشگاهی عالی می تواند به شما کمک کند تا با مشتریانی که حتی از وجود آنها نمی دانستید ارتباط برقرار کنید. بنابراین اگر می خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید، مطمئن شوید که در یک سایت فروشگاهی درجه یک سرمایه گذاری می کنید که برای جذب و جذب مخاطبان هدف شما طراحی شده است.

 مقرون به‌صرفه بودن

هزینه‌هایی مثل اجاره ساختمان، استخدام کارکنان، دکوراسیون، پول شارژ، پول آب و برق و گاز را فاکتور بگیرید!

بدون محدودیت زمانی بفروشید

اگر به دنبال فروش محصولات در شبانه روز هستید، داشتن یک وب سایت راه حلی است. با یک وب سایت، می توانید محصولات خود را اضافه کنید و به مشتریان اجازه دهید آنها را در هر زمان خریداری کنند، حتی زمانی که خواب هستید یا در حال حرکت هستید. این به ویژه اگر یک فروشگاه فیزیکی 24 ساعته مانند میوه فروشی یا لوازم التحریر ندارید، مفید است. با این حال، اگر یک داروخانه 24 ساعته دارید، ممکن است نیاز به استخدام یک کارمند شبانه داشته باشید. به طور کلی، داشتن یک وب سایت می تواند این فرصت را برای شما فراهم کند تا به رویای خود برای فروش محصولات 24/7 دست یابید.

 

 تبلیغات کم‌هزینه و هدفمند


تبلیغات آنلاین را می توان برای مخاطبان خاص تنظیم کرد و اغلب بسیار ارزان تر است. به علاوه، نتایج تبلیغات آنلاین را می توان برای اطمینان از حداکثر اثربخشی تجزیه و تحلیل و بهینه کرد. در واقع، تبلیغات آنلاین اغلب دقیق تر و قابل اعتمادتر از روش های تبلیغات سنتی هستند. بنابراین اگر می‌خواهید بیشترین سود را برای تبلیغات داشته باشید، سرمایه‌گذاری در تبلیغات آنلاین را در نظر بگیرید.

 حذف حداکثری نیروی کار

دیگر نیازی ندارید به استخدام فروشنده ندارید. حقوقی قرار نیست پرداخت کنید، نیازی به بیمه کردن نیروی کار ندارید. همچنین لازم نیست سختی اخراج یک فروشنده بد اخلاق را تحمل کنید!

برند خود را یک پله ارتقا دهید

ایجاد یک وب سایت برای فروشگاه شما می تواند در تلاش های برندسازی شما معجزه کند. با ترکیب فروش سنتی با فروش آنلاین، به مشتریان این فرصت را می‌دهید تا به روش‌های جدید و هیجان‌انگیزی با برند شما تعامل داشته باشند. آنها می توانند درباره کسب و کار و صنعت شما بیشتر بیاموزند و درک بهتری از مفهوم برند شما پیدا کنند. این می تواند یک تقویت بزرگ برای استراتژی کلی برندسازی شما باشد، به ارتقای فروشگاه شما و ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار کمک کند. بنابراین اگر به دنبال ارتقای تلاش‌های برندینگ خود به سطح بعدی هستید، راه‌اندازی یک وب‌سایت قطعاً ارزش بررسی دارد.

بیشتر بدانید:مزایای طراحی سایت برای کسب و کار ها

مزیت‌هایی که کاربران سایت‌های فروشگاهی را جذب میکند

  1. معمولا، فروشگاه‌های اینترنتی انتخاب‌های بیشتری از محصولات، رنگ‌ها و اندازه‌ها ارائه می‌دهند.
  2. امکان ثبت سفارش در زمان و مکان دلخواه.
  3. صرفه‌جویی زمانی.
  4. می‌توانید از کدهای تخفیف استفاده کنید و یا حمل‌و‌نقل رایگان هدیه بگیرید.
  5. اقلام بزرگ یا سنگین را درب منزل یا محل‌کار تحویل بگیرید.
  6. رسیدگی به هزینه‌ها و خریدها در پروفایل کاربری.
  7. می‌توانید مشخصات دقیق محصول را بخوانید.
  8. می‌توانید درباره محصولات و یافتن نظرات مشتریان قبلی تحقیق کنید.
  9. ارسال خرید به عنوان هدیه.
  10. تا زمانی مشخص می‌توان محصول خریداری شده را پس فرستاد.
  11. می‌توانید وسایل یا محصولات کمیاب را به صورت آنلاین تنها با یک کلیک پیدا کنید.
  12. صرفه‌جویی در هزینه بنزین، کرایه، حمل‌و‌نقل، عوارض یا پارکینگ.
  13. در خرید آنلاین دیگر در صف‌های طولانی منتظر نمی‌شوید.

معایب فروشگاه اینترنتی

1.یکی از معایب خرید اینترنتی عدم امکان بررسی و تست فیزیکی محصولات قبل از خرید آن است. در حالی که این ممکن است برای چیزی مانند شارژر تلفن اهمیت زیادی نداشته باشد، اما برای مواردی مانند لباس می تواند یک مشکل واقعی باشد. برای رفع این مشکل، خرده‌فروشان آنلاین می‌توانند اطلاعات اندازه دقیق برای هر کالا را ارائه دهند و انتخاب اندازه مناسب را برای مشتریان آسان‌تر کنند.

برخی از خرده فروشان حتی گزینه ارسال چندین اندازه برای مشتری را ارائه می دهند که به آنها امکان می دهد اقلام را در خانه امتحان کنند و بهترین مناسب را انتخاب کنند. با انجام این مراحل، خرده فروشان آنلاین می توانند به پر کردن شکاف بین تجربه خرید آنلاین و آفلاین کمک کنند و خرید با اطمینان را برای مشتریان آسان تر کنند.

2.عدم امکان مشاوره صریح: گاهی مشتری در زمان خرید نیاز دارد تا سریعا به سوالات و چالش‌هایی که دارد، پاسخ داده شود. متاسفانه فضای وب این فرصت را برای ارتباط مستقیم و راهنمایی کامل از شما می‌گیرد. البته با درج کانال‌های ارتباطی می‌توانید تا حدود زیادی این چالش را از بین ببرید.

ا3. منیت پایین در فضای آنلاین: صد در صد امنیت حرف اول را در خرید اینترنتی می‌زند. بسیاری از افراد به دلیل عدم اعتماد از خرید آنلاین صرف نظر می‌کنند. با این حال روش‌هایی نیز برای برطرف کردن این مشکل ایجاد شده است. درج راه‌های ارتباطی، آدرس محل کار، شماره تماس و از همه مهمتر نماد اعتماد الکترونیک به جلب اعتماد مشتریان کمک خواهد کرد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند چیست ؟و چه خدماتی ارائه میکند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *