آموزش

هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر است ؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس

اگر به دنبال ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس هستید و از چند طراح در مورد هزینه آن سوال می کنید، ممکن است از دامنه قیمت هایی که به شما می دهند شگفت زده شوید. بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، می توانید از 3 تا 30 میلیون تومان مظنه دریافت کنید! با چنین طیف گسترده ای از قیمت ها، کاملا طبیعی است که کمی سردرگم شوید و تعجب کنید که واقعاً هزینه ساخت یک سایت با وردپرس چقدر است.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس

امکانات سایت وردپرسی

وقتی صحبت ازهزینه طراحی سایت با وردپرس به میان می آید، ویژگی هایی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. نوع وب سایتی که می خواهید طراحی کنید، چه وب سایت املاک باشد و چه وب سایت خبری، به ویژگی های متفاوت و در نتیجه قیمت گذاری متفاوتی نیاز دارد. علاوه بر این، طراحی سایت فروشگاهی در حالت چند فروشنده در مقابل حالت تک فروشنده نیز نیازمندی‌های طراحی و قیمت‌گذاری متفاوتی را در پی خواهد داشت.

برای اطمینان از اینکه یک پیشنهاد دقیق برای طراحی وب سایت خود دریافت می کنید، مهم است که لیستی از تمام ویژگی هایی که می خواهید ایجاد کنید. ایجاد این لیست را در یک برگه یا فایل word در نظر بگیرید، زیرا این به شما کمک می کند تا تمام جزئیات مهم را پیگیری کنید.

قالب آماده وردپرس یا قالب اختصاصی وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت متن باز است که به برنامه نویسان این امکان را می دهد که آن را به دلخواه شخصی سازی کنند. شایان ذکر است که استفاده از یک قالب وردپرس از قبل برای طراحی وب سایت شما اغلب ارزان تر از ایجاد یک وب سایت اختصاصی وردپرس از ابتدا است. این به این دلیل است که قالب های از پیش ساخته شده از قبل دارای افزونه ها و ویژگی های لازم برای بیشتر اهداف هستند.

با این حال، این مورد برای طرح های سفارشی نیست، جایی که ویژگی ها و گرافیک ها باید به صورت حرفه ای کدگذاری شوند. اگر به دنبال یک طراحی وب سایت مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت هستید، توصیه می کنیم از یک قالب وردپرس از پیش ساخته شده استفاده کنید. این می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند در حالی که هنوز یک وب سایت حرفه ای برای شما فراهم می کند.

هاست یا میزبانی وب

هاست همان فضایی است که اطلاعات کد سایت، عکس ها و … در آن جا ذخیره می شود. معمولا هاست یکی از آپشن های موجود در هر پکیج از طراحی سایت است. هاست قیمت های مختلفی دارد. مسلم است که هر چه کیفیت هاست یا فضای میزبانی شما بالاتر باشد، قیمت هاست هم بالاتر است.

معمولا سیکل پرداخت هاست به صورت سالانه است. و هر سال باید مبلغ تمدید هاست را پرداخت کنید. تا سایت شما در دسترس کاربران باشد.

شما می توانید برای سایت خود از هاست داخلی و یا هاست خارجی استفاده کنید. در این روزها که اینترنت از سوی دولت با محدودیت هایی مواجه است، پیشنهاد می کنیم که حتما از هاست داخلی استفاده کنید تا سایت شما در دسترس کاربران داخل کشور هم قرار بگیرد. همچنین برای سایت های وردپرسی بهتر است هاست وردپرس تهیه کنید.

بیشتر بدانید:همه چیز راجب طراحی سایت با وردپرس

چند زبانه بودن سایت

برای شرکت ها و کسب و کارهایی که مشتریانی از کشورهای مختلف، از جمله کسانی که به زبان هایی غیر از فارسی صحبت می کنند، غیر معمول نیست. در چنین مواردی، داشتن یک طراحی وب سایت چند زبانه برای پاسخگویی به این مخاطبان بسیار مهم است. با این حال، طراحی یک وب سایت به چند زبان با وردپرس زمان و تلاش بیشتری نسبت به ایجاد یک سایت تنها به یک زبان نیاز دارد که می تواند هزینه های بالاتری را در پی داشته باشد.

اگر به وب سایتی نیاز دارید که بتواند مخاطبان بیشتری را پاسخگو باشد، توصیه می شود با وجود قیمت بالاتر، یک سایت وردپرس چند زبانه را انتخاب کنید. این اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما برای مشتریان مناطق مختلف قابل دسترسی و کاربرپسند است.

دامنه

دامنه در حقیقت همان آدرس سایت است که با توجه به پسوند انتخابی قیمت های متفاوتی دارد. متداول ترین پسوندهای دامنه .ir و .com هستند. پسوند .ir مخفف iran است. اگر سایتی فقط بازدید کننده داخل کشور داشته باشد، می تواند دامنه ای ار داشته باشد.

پسوند دات کام برای دامنه های بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که قیمت دامنه دات کام چون بر حسب دلار محاسبه می شود، از قیمت دامنه ای ار بیشتر است

پشتیبانی سایت

وقتی نوبت به امضای قرارداد طراحی وب سایت می رسد، توجه ویژه به سطح پشتیبانی وب سایت ارائه شده بسیار مهم است. این عامل اغلب نشانگر خوبی از کیفیت خدمات و میزان تعهدی است که می توانید از طراح انتظار داشته باشید. پس از تحویل سایت وردپرسی شما، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که تنها توسط طراح سایت قابل حل است. علاوه بر این، ممکن است در حین کار در سایت سؤالاتی داشته باشید و به راهنمایی تیم پشتیبانی نیاز داشته باشید. در چنین شرایطی، دسترسی به پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد می تواند نجات دهنده باشد.

اطمینان حاصل کنید که قبل از تعهد در مورد سطح پشتیبانی که درهزینه طراحی سایت شما گنجانده شده است پرس و جو کنید. این به شما کمک می کند تا از هر گونه مشکل احتمالی جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی لازم برای اجرای روان وب سایت خود را دارید.

هزینه طراحی سایت های وردپرسی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

وقتی نوبت به طراحی فروشگاه اینترنتی می رسد، قیمت پروژه معمولاً بر اساس تعداد صفحات اختصاصی درخواستی مشتری است. به عنوان مصرف کننده، مهم است که در خدمات مناسب سرمایه گذاری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ارزش خوبی برای پول خود دریافت می کنیم.

هزینه طراحی سایت بسته به پیچیدگی پروژه می تواند متفاوت باشد و تعیین قیمت دقیق آن را چالش برانگیز می کند. با این حال، با تجزیه و تحلیل نیازها و نیازهای وب سایت، می توانید ایده خوبی در مورد انتظارات از نظر قیمت داشته باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز به ملاحظات متفاوتی نسبت به طراحی سایت شرکتی دارد. به عنوان مثال، یک درگاه پرداخت آنلاین باید راه اندازی شود و فعال سازی WooCommerce معمولاً برای سایت های وردپرس مورد نیاز است. علاوه بر این، طراحی وب سایت فروشگاهی شامل پشتیبانی و محتوای زیادی است.

در نتیجه هزینه طراحی یک فروشگاه اینترنتی به طور کلی بیشتر از یک وب سایت شرکتی است. اگر به یک وب سایت اختصاصی نیاز دارید، مهم است که نیازهای خود را به دقت ارزیابی کنید. هر پروژه منحصر به فرد است و برای تعیین هزینه طراحی وب سایت نیاز به بررسی کامل دارد. اما در نهایت هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی از 7/900/000تومان شروع میشود.

سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی وب سایت شرکتی معمولاً با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که شما درخواست می کنید تعیین می شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و یک انتخاب عالی برای طراحی وب سایت شرکتی است. نه تنها کاربر پسند است، بلکه در مقایسه با سایر گزینه ها نسبتاً مقرون به صرفه است. ما وردپرس را به مشاغل کوچک، متوسط و بزرگی که به دنبال ساخت یک وب سایت شرکتی هستند، به شدت توصیه می کنیم.

شایان ذکر است که هزینه طراحی وب سایت شرکتی بسته به تعداد صفحات مورد نیاز می تواند متفاوت باشد. گاهی اوقات، کارفرمایان ممکن است احساس کنند که درخواست طراحی وب سایت آنها به دلیل عدم آگاهی در مورد طراحی وب سایت بسیار پرهزینه است. در چنین مواردی، داشتن درک روشنی از نیازها و نیازهای خود بسیار مهم است. برای راه اندازی یک وب سایت موفق همیشه نیازی به طراحی های پیچیده نیست.

با تمرکز بر موارد ضروری، می‌توانید یک وب‌سایت کاربردی و از نظر بصری جذاب ایجاد کنید، بدون اینکه هزینه‌ای را از دست بدهید.اما در نهایت هزینه طراحی سایت شرکتی از 6,900,000 شروع میشود.

سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت حرفه ای

برای این که نتایج حرفه ای بگیرید باید با حرفه ای ها کار کنید. قیمت طراحی سایت حرفه ای در هر حوزه ای که فعالیت کنید به صورت میانگین چیزی بین 10- 15 میلیون تومان است. این هزینه ها مقدار پایه قیمت طراحی سایت حرفه ای است و در صورتی که امکانات جامع در سایت خود داشته باشید و بخواهید یک هاست خوب برای سایت تهیه کنید هزینه ها متفاوت است.

هم چنین در قیمت طراحی سایت شرکتی (قیمت طراحی سایت با وردپرس) باید به قیمت دامنه هم توجه کنید. دامنه های با پسوند ir. کمترین هزینه را دارند. در صورتی که اگر می خواهید سایت شما با پسوند دامنه com. یا موارد دیگر بالا بیاید، نرخ طراحی سایت متفاوت است. دلیل این موضوع هم هزینه های دلاری این دامنه ها است. 

سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای نسبت دیگر انواع طراحی سایت ارزان تر است! هم حجم طراحی و هم میزان فضای مورد نیاز شما در این نوع سایت کمتر است. بنابراین هزینه کمتری برای انجام پروژه باید بپردازید.

هزینه های پنهان طراحی سایت

وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود، مشتریان معمولاً برای ایجاد و آپلود سایت یک بار هزینه به شرکت طراحی وب سایت می پردازند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که پس از راه‌اندازی و عمومی شدن سایت، هزینه‌های اضافی نیز وارد می‌شود. هر وب سایتی برای عملکرد خوب به پشتیبانی فنی مداوم، ابزارها و سئو نیاز دارد.

علاوه بر این، اختصاص بودجه برای تبلیغ وب سایت ضروری است. این هزینه ها می تواند شامل تولید محتوا، پشتیبانی سایت، عکاسی از محتوای سایت، دریافت لینک از سایت های معتبر و تولید گزارش برای عملکرد وب سایت شما باشد.

مهم است که هر یک از این هزینه ها را به دقت در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که وب سایت شما عملکرد مطلوبی دارد و مخاطبان مناسب را جذب می کند. در حالی که درک روشنی از هزینه طراحی یکباره وب سایت بسیار مهم است، به همان اندازه مهم است که هزینه های پنهانی را که با راه اندازی یک وب سایت در درازمدت همراه است، در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید:طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی – شروع یک موفقیت جدید

سخن اخر

اگر بعد از دیدن هزینه طراحی سایت با وردپرس به فکر ایجاد یک سایت برای کسب و کار خود هستید شرکت برنامه نویسی فیبی لند ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن اماده خدمت رسانی به شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *